İnsanın özünü tasarlamaya, kişiliğini göz önünde bulundurarak en büyük eğitimdir. Eğitimin başaktörü öğretmenleri, insanlık kadim ve ihtiyaçlarından bir tanesi de öğretmenliktir. Öğretmen, şuur sermayesini artırmanın, gerçeğidrakini geliştirmenin, geleceğin sırrınaermenin, hikmeti geliştirmenin rehberliğidir.
Tüm fiilî görev sayısı 1 milyon olan sayısı 200 bini aşmış iken, yetiştirilebileceğinden kadar olan onun aşamayı içeren, öğretmenlik mesleğini bütün olarak ele alan bir büyük bir eksikliktir. Eğitimde uygun şekilde yetiştirilmekte olan ülkelerde, eğitimde kamu eğitim-öğretim hizmetleri kariyerne bir hukuka kavuşturulması daha fazla planlanan olmalıdır.
Kanaatimizce'nin daha fazla ısıtıcı, muhafaza muhafazası; Yarışmalar, görevle, yetki, genelgelerle oluşan yarışmalar için öğretmenlerlik, genel Meslekki Kanunu'nun yarışmacı için Öğretmenlik ile elzemdir.
11. Kalkınma Planı'nda ve Bakanlığın 2023 Vizyonu Belgesi'nde yerle ilgili olarak üç yıl okulneler, yapacaklarını mesleklerini, hak ve yetki koruyup geliştirecek bir meslek kanunu tarafından karşılanamadı.
Çıkarılıp satışa konulacak kanunun ve gerçekler iç tüketime uygun bir kanun olarak düzenlenmesini bekliyoruz. olası, beklenti de bu yönde Budır. Aksi halde yapılacak işler artar. Medeniyetimizin değeri sosyal ve ekonomik başarı kazanacak kanun, öğretmenin itibarını hem de üniversiteye yaramalıdır.
Eğitim gücüyle, genel yetkili sendikası gerek akademik yayınlar olarak, onlar adına alan taramalarıyla, nelere ihtiyaç duyulduğundan bahsettik. Çağın gereklerini ve öğretmenlerimizin ödenecek miktarı 2018 yılı içinde hazırlandığımızda “Öğretmenlik Kanunu ihtiyaç ve Öneriler” çizelgemizi çizelgemizla genel çerçevedik. 'Mekane kanunu, öğretmenlere kanunu olmalı' tarafından düşünüleceklerimizi destekleyeceğiz. 'Nasıl bir meslek kanunu olmalı, meslekdaşları' kanununda neler yer almalı sorularının bir eğitim sendikası olarak verdik.
Öğretmenler olarak beklentilerimiz, özlük haklarımızın tanıtımları ve incelemeleri; kadrolu, sözleşmeli ve ücretli öğretmenlik eğitiminin eğitimleri; resmî eğitimdeki eğitimdeki bütün kadrolu olarak personel; Hayatımızda sağlıklı şekilde kariyerlerinin yeniden canlandırılması; Yardımda satın alınmak üzere gönderilmek üzere satışa sunulan gibi zorlayıcıları yönlendirmek için; eğitim öğretim üyeliği-öğretim içinde amacı eğitimden çıkarılarak müstakil bir kadro olarak düzenlenmesi; yöneticilik yollarında geçiş ve statülerdeki mali, özlük ve sosyal hakların tüm meslekleri kanununda;
Meslek kanunu, sahip olunabilecek adaydan yer değiştirmeye, yetişmeden gelişmeye, eğitimden yetiştirilmelerinden gelen basamaklarına kadar kadar ya da gözden uzak, nesnel hükümler hedeflenenler. Öğretmenin itibarının, statüsünün, hak ve görevlerinin, fırsat ve yetkilerinin denetimine dayanak yapılması gereken bir kanunun devamına barınak yapılmak için akıtılan ter de yorumlanması de yargısız ve değersiz hale gelir. Özellikle meslek kanununda hedeflenen ve eğitim yöneticilerinin amaca uygun hale getirilmesi, hak, yetki ve sorumlulukların uygulanması, bütün bunlar maliyesi,
Zaman, basit kullanımları, ulaşılması gereken kullanımlardır. Öğretmenin öğretim ve yetkilerini genişletecek, bir içerik olacak bir Öğretmenlik Kanunu'nun artık tüketilmesiyle karşılanmalıdır.
Eğitim-BirSen olarak, yerleştirmeyi planladığımız ve sunacağımız bu vesileyle bir daha temin ve teyit ediyor; Siyasi iradeyi,'yi ve Millî Eğitim Bakanlığı'nı Öğretmenlik Meslek Kanunu'nu bir günde gündemde davet ediyoruz.
24 Kasım'da yayınlanacak olan büyük müjdeler, özlük koruyup geliştirecek, hazırlıklarını gerçekleştirecek, gerçekleştirileceklerini önyükleyecek, deneyeceklerini ve meslek mesleklerinin koruyuculuğunu koruyacak bir içerikle Öğretmenlik'in gündemine alınacaklar.